Thursday, January 16, 2014

Dilema AR....

Assalamualaikum...

Apa khabar semua? Harap semua sihat dan sentiasa dibawah rahmat ALLAH. Amin... Dah makan x? Dah bershaklee x? hehehheh Tak taulah napelah sejak2 ni fall in love with shaklee walaupun parcel shaklee belum sampai ke tangan ini. Ni semua abglong punye pasal hehehe. InsyaAllah kali ini tak de main2 lagi sebab dah final year kat Miri and  umur pon makin meningkat. MashaAllah. 

Sekarang ni tengah dilema AR. Korg tau x AR tu apa? Bukan AR. Rahman tau tapi Action Research atau dalam bahasa melayunye Tindakan Penyelidikan. Hope sangat tajuk and kaedah yang dipilih sesuai dan dipermudahkan. Semoga Allah membantu saya dan rakan2 seperjuangan dalam segala hal dan urusan yang berkaitan sepanjang final year 2014 ni. Amin.. Confirm tahun ni memang super duper busy. Apa2pon bakal anak muridku di SK BERAYA mu tunggu cikgu datang sana!! Nantikan cikgu pada 27.1.2014 ini (Tak sabar dalam pada masa yang sama nervous).

BUSY BUSY JUGAK SOLAT JANGAN TINGGAL
 (Reminder 1)
KANGKUNG KANGKUNG JUGAK AR JANGAN SEBARANG
(Reminder 2)


Nak harga best boleh order melalui 0198943898

Ingat ni!!! Kita bukan penghisab dosa orang ea. (Reminder 3)
Insyaallah membantu. Kita usaha ALLAH menyembuhkan

p/s: Biarlah kita ni digelar penjahat digelar penipu digelar pelacur digelar  pencukur tapi jangan kita lupa pada yang satu (ALLAH S.W.T)  - Biar ALLAH yang menentukan siapa kita.

No comments:

Post a Comment