Monday, January 13, 2014

Shaklee pilihan saya anda bagaimana???

Assalamualaikum...

Apa khabar semua?? Harap sihat2 je ea. Hari ini nak share ckit pasal produk Shaklee. Mesti korg dah tau kan produk Shaklee ni so xyahlah nak panjang2 cite just nak bagitahu sape2 yang nak order boleh sms/watsapp 0198943898. Tak rugi lau kita jaga semua 'mesin' dalam badan kita dari awal. Mencegah lebih baik daripada merawat.

 Satu lagi lau yang nak jadi ahli pon  boleh bagitahu. Yuran ahli RM 65 insyaallah abg sy boleh tolong uruskan. Jadi ahli mmg ada kelebihannya. Antara kelebihannya ialah lau kite nak beli produk shaklee untuk kegunaan sendiri juz guna harga ahli je. Harga ahli mmg murah (betul ni xtipu pon) Seriously xrugi sebab boleh jimat. Maklumlah dengan cabaran zaman sekarang ni korang faham2 jelakan. Bukan tu je bile dah jadi ahli korang yang nak berbisnes (parttime/full time ) pon boleh tau (tu pon lau xbusylah hehehhe). So, kesimpulannya disini korang bolehlah sms/watsapp 0198943898 untuk order or daftar ahli.

Sy pengguna omega guard.

ESP is the best product ehhehe

Sesuai ni pada yang tgh becinta.

Antara kelebihan produk shaklee

Sy bakal ambil GLA complex

DETOX
Dah caya x? Ok try it

Mmg banyak khasiat. Xcaye tgk gmba atas

Vitamin

Moden dah sekarang


p/s: Antara kunci kejayaan ialah biarlah kite banyak memberi sebab memberi=menerima. Tak kisahlah memberi dari sudut apa (ilmu ke makanan ke harta ke sedekah ke) Sesungguhnya tangan yang memberi itu lebih baik daripada tangan yang menerima.

No comments:

Post a Comment