Tuesday, January 21, 2014

Praktikum terakhir untuk tahun terakhir ^^

Assalamualaikum..

Apa khabar semua? Sihat? Harap sihat and sentiasa dibawah lindunganNya. Amin. 27/1/2014 dah nak makin dekat nervousnye cuma nak ajar BM je ni.. fuuhhh. Hope dipermudahkan. Amin. yup!! saya akan berpraktikum di SK Beraya Miri start from 27/1/2014-5/4/2014. Perasaan bercampur baur. Tapi one thing settle - transport- semoga ALLAH meredhai dan memberkati 'die @ abgmat'. Kami akan jaga kereta itu sebaik mungkin dengan izinNya.

Sesiapa yang nak beli Shaklee boleh guna saya punya ID Shaklee- 1104038. Yup! I'm Shaklee Independent Distributor. Thank You ALLAH. Tak lupa thank u to my brother ^^. Bolehlah beli dengan harga murah pasni.hehehhe Insyaallah saya akan menjadi regular customer shaklee sebab i got allergic problem.Saya sudah anda bila lagi?? Lau nak jadi ahli boleh contact 0198943898 or pergi je mane2 branch shaklee and guna ID Shaklee - 1104038. ^^ sesiapa yang nak order as usual juz sms/watsapp :0198943898 gerenti harga murahhhhhh berbanding harga runcitt #Saya share benda yang baik. #

Doakan saya ea untuk menjadi seorang guru yang cemerlang dan berjaya dunia akhirat. Amin..

For woman- for me

Baca dan buat keputusan anda


This is reason why u should take Shaklee

ESP besttttt
Miss them

Reminder for me and u and u

US

p/s: JANGAN LUPA PADA YANG SATU - ALLAH-LOVE YOU



No comments:

Post a Comment