Friday, February 25, 2011

pAgi yg Indah

arini best sgt.. aku release tension kat pantai.... pas je solat subuh aku terus g jog 1 round pastu terus g pantai XPLANADE... mmg best sgt... relax je.... mcm2x dimenungkan..huhuhuhuhu

ala bukan apa aku dah miss sgt kat ibu ayah n family... so org kate lau kita rindu kat someone tulis atas pasir bia ombak yang sampaikan rintihan kite... ( jgn caye saje suke2x) huhuhuhu 

best dengar ombak dipukul

ni salah satu yg aku tulis ada yg aku tulis miss my mom n dad tpi aku xtgkap gmbo

ni la budak cengeng

show kasut??? no lah

muke tanpa ap2x... jerawat sana sini.. tapi aku ttp Ber SYUKUR...






terima kasih ya, ALLAH sebab beri aku peluang untuk melihat DuniaMu...
aku sentiasa ingin menjadi yang lebih baik..
insya'ALLAH...
may ALLAH bless me n my life...

No comments:

Post a Comment