Wednesday, February 23, 2011

kErisaUan...

risau?? ye aku risau skrg ni..... risau sbb sem ni subjek strong sikit... xbyk mengira but it more to think n memorise... so scared... =(   harap aku dapat wat yang terbaik tok sem ni n sem seterusnya..
kadang2x tu lau ada mase terluang dah ada niat nak study tapi ade je yang xkena...

tapi aku xleh lemah aku kena kuat!!!! kuat beb!!! kena rajin n usaha lebih!!! debaakk!!!! anyway doakan aku supaya dapat result yang terbaik n aku akan lakukan yang the best... insya'ALLAH.... AMINNNNN

"sesungguhnya memudahkan perkara yang susah amatlah mudah bagiMu ya, ALLAH "

sayalah org yang risau itu..

 ni dia Cikgu Lelaki saya dr kiri : ron carl datu firster neal

yg tunjiuk peace tu wan. yg dok men nset tu syuk yg berbaju putih erin n yg rambut pnjg tu lala

ni ping2x yg sebelah sane tu KP tok sem ni Nisha

tengkorak + otak






Tips untuk menjaga otak :
  1. jangan tengok benda bukan2x
  2. jangan makan sebarangan
  3. jangan berulam air masa makan
  4. jangan malas fikir
  5. jangan fikir bukan2x

semoga kita semua diberi kan kesihatan akal oleh ALLAH.. aminnnn =)

No comments:

Post a Comment