Sunday, February 27, 2011

permegian yang x disangka......

perkara ni terjadi semlam 27. Febuari. 2011..

tengah hari itu aku sedang aku dok chat ngan mr. Cot tibe2x  mr. Cot call n die jerit... "adik  xcident 50/50 sekarang ni. adik  mirul tu" ya, ALLAH hanya Tuhan je yang tau betapa terkejut nya aku dengan berita tu.... xsangka sangat budak yg xsakit apa2x tapi dia dah meninggalkan kita wat selamanya... meninggalkan family yang tersyg...

masa tu aku terus tanya mr. Cot nak balik x? so aku leh check tiket.. aku faham perasaan mr. Cot dah xtentu arah... dia cume cakap yg die nak g pejabat nak jumpe pegawai die.... risau gak aku sebab die dh la bw moto g pejabat dengan perasaan yg mcm tu...sampai je sana mr. Cot terus luahkan pada membe2x die.. alhamdulillah membe2x die perihatin dengan mr. Cot... aku rase lega.... so membe die yg uruskan tiket tok mr. Cot... mr. Cot balik mlm tu gak flight kol 9.55 mlm..

pukul 4 ptg tu aku terus drive g jumpe mr. Cot... aku mmg sedih tgk die... sebak ati ni... yela adik dlm koma 50/50... masa aku ngh bual2x ngn die tibe2x die dpt pgln dr ayah mr. Cot.... " mirul dah xde".... mr. Cot hanya terdiam bila denga berita tu... xsempat die nk jumpe mirul...

last die jumpe adik die tu raye taun lepas.... .. die teringat kat arwah adik die tu...bile mr. Cot balik kg die mesti g belanja adik2x die g cc men game "war". ya, ALLAH aku tol2x sebak... aku try tenangkan mr. Cot.... aku suh die bnyk bersabar n berdoa...hanya tu je yg mampu aku wat...

mlm tu kol 9.55 mlm mr. Cot balik dengan membawa hati yang sayu n dilanda seribu satu perasaan sedih....

"ya, ALLAH berikanlah HAIRUL NIZAM n keluarganya kekuatan untuk menghadapi ujianMu ya, ALLAH...
Tempatkan AMIRUL ASYRAF di tempat org2x yg beriman..... aminnnn "

to mr. Cot sabar ye.. ni semua takdir ALLAH kita xde kuasa nak lawannya... semua yg berlaku ada hikmah... doakan je arwah Mirul ditempatkan bersama2x org yg beriman.. kuatkan semagat tu...





 AL- FATIHA kepada AMIRUL ASYRAF....

No comments:

Post a Comment