Thursday, February 10, 2011

buKan saya Lupa tapi Saya Terlupa...

bak kata Tun Dr. Seri Mahathir " Melayu Mudah Lupa" kadang2x ada betolnya....hihihihi mcm tadi mr. cot bg mes pagi2x " igt x arini ari ap?" masakan aku xingat mestilah hari Khamis... itu bukanlah jawapan yang mr.Cot mahukan... nak tau sebab ap????

sebab mr. cot nak jawapan ni " igt arini anniversary day kite 1 year" ya, ALLAH aku betol2x terlupa nak wish... tapi malam semalam sebelum tido aku dah igt yang esok ari adalah anniversary kami berdua... oh no!! tapi ap2xpun semua tu xpenting.. yang penting bagi aku  hubungan aku dgn Mr. Cot diredhai n diberkati ALLAH.. AMINNN...

banyak sangat peristiwa antara kami berdua.. tapi yang paling extreme sekali bila ayah n ibu aku xkasi aku kawin dengan Mr. Cot... huh!!! mmg sedih gle la... tapi mr. Cot kate jgn putus asa teruskan berdoa supaya pintu hati mereka terbuka tok terima die.  dah setaun kami kenal macam2x perangai aku yang dia tahu n macam2x gelaran yang die gelar pada aku salah satunye kencing petai... siot je kan??? yang bestnye mr. cot xmerokok hihihihihi tu yang i like!! dia suke wat aku kuat n bersemangat... die mmg pemalu n xromantik penah sekali bila aku cakap aku rindu die cme jawab "i pon".... ade ke patut??? patutnye bagilah kiss ke kan.. hihihi ( gedik kan)

 korang mesti xcye kan die pemalu.. ye betol!!! Mr. Cot mmg seorang yang pemalu sape yang kenal die taula.... tipulah lau aku cakap hubungan aku dengan dia hepy je dia xpenah wat aku kecewa.... oh tidak!! jujur aku cakap dia penah wat aku menangis atas sebab tertentu... xmau gtau (rahsia aku n dia) normal la tukan dah namenye life... xsemestinya kita sentiasa hepy... sebab ALLAH tu nak bagi kita rase kesedihan supaya kita xlupa pada sape Pencipta kita.

to mr. Cot saya minta maaf ye.. bukan saya lupa tapi terlupa saje... n kita hanya terus berdoa supaya ibu n ayah saya leh terima hubungan kita ni.. aminnn jangan mudah mengalah walaupun saya selalu mengalah... saya selesa dengan awak Mr. Cot.... semoga semua yang jadi dapat mematangkan kita lagi.. babsyaaaa!!!
=)




No comments:

Post a Comment