Wednesday, February 9, 2011

ap yg penting KERJASAMA!!! =)

malam itu sedang saya menghafal sesuatu tibe2x ad dtg satu suara " dieorg fik dah turun jom!!" aku pun tanpa melengahkan mase g la mencantikkan diri untuk pergi berkelah... aku mambawa sep----k nasi ke bilik kak doris n kak vianney... sbb tu je yang mampu dibawa g berkelah...
pelik ke?? nape??? pelik sebab berkelah malam ea??? itulah kami lain dari yang lain.... hihihihihi

ala bukan berkelah tepi pantai pon juz berkelah dalam bilik yang kemas.... kami berlapan dalam 1 bilik yang mmg "besar punye la" nak tau ke bilik sape???  tguuuuuuuuuu.. hihihihihi mestilah bukan bilik aku sebab aku n yg len berkelah di bilik kak doris n kak vianney daaa... semua ladies tau... hot lagi tu... hihihihi (perasan)
kami di maktab ni xboleh nak men masak2x sebab xleh nak periuk nasi pon... tapi kami xkisah sebab kami ni jenis yang ap2xpun main telan je (of coz la makanan kan)..... tadi first time in my life makan "tuhau".. tuhau tu sejenis makanan orang dari SABAH bah... rase masam2x n pedas2x.... aku  xberapa nak suke sbb aku xrock... xrock sebab aku xmakan pedas... lau makan pedas nafsu makan aku cme 10% je... so sape2x kawin ngn aku nanti ciaplah ari2x masak benda yang manis je..... hihihihihi ( gurau je) anyway tadi mmg best sebab kami jadi makin rapat gitu...hihihihihi thank you for u all.. i love u all so muchhh...


korang ni santapan tok otak kita je try la tgk http://www.isdaryanto.com/10-keajaiban-di-dunia ye... wat pengetahuan... have a nice day.... may ALLAH bless all of us.. aminnnn



No comments:

Post a Comment