Saturday, February 19, 2011

arini perasaan aku mmg bercampur mcm aku minum air batu campur(ABC)

ye arini marah geram sedih hepy semua ada!!!
first thing first....
ASSALAMUALAIKUM korang..

arini aku xtaulah aku asyik nak mengamuk je... dari kat kafe sampai lah pas jogging benda yang lepas pon aku ungkit balik... first aku mmg geram dengan layanan kat kafe tadi... korang lau nak berniaga jangan macam kat kafe aku ni... ade ke patut setiap hujung minggu dieorang xde sediakan lauk pauk cume ada goreng2x je... tadi aku dah marah aku soundlah toke kafe tu aku cakap camni "nape xmasak lauk" toke tu pun jawab "aritu akak dah masak tapi xde org" aku geram aku pun menjawab lah bukan kurang ajar tapi nak luah apa yang betol "kalau kafe dulu dia masak je walaupun xde orang" padan muke terus terdiam n xjawab apa..... sorilah aku mmg xkan makan bila hujung minggu kat kafe lagi!!!!! buduh!!!paloi!!!

ni satu hal yang wat aku marah... aku mmg xkan mes dengan sorang hamba ALLAH ni... aku mmg dah xde mud nak layan die.... buduh!!! aku kawan die beb xkan lah 1 mes pon xleh nak balas.. aku minta tolong tu lau xnk tolong xpe... aku xkisah aku cari org lain yang leh tolong aku.... tapi bile org lain mes balas pulak tu yang aku geram sangat... aku mmg xberkenan membe perangai camtu... mmg xsuke... ko terasa ko pikir ar sendiri!!!! huh!!!!

apa2pun aku sedih sebab aku mmg tol2x dah rindu kat ibu ayah n semua family aku... rindu sangat2x... ap2xpun aku lepaskan tension tadi ngn ajak membe2x pempuan aku g makan kat Melanau Kafe dekat2x area airport... hepy ar sebab dpt gurau2x ngn dieorg.... mmg best.... at least aku xlah tension nanti bertukar lagi tarikh aku period...



pesanan dari aku :

  1. lau nak berniaga kena berani... berani nak jumpe KERUGIAN.. anggap je kerugian tu ujian dari Tuhan.
  2. lau ada org minta kita pertolongan lau kita mampu tolonglah.. insya'ALLAH Tuhan akan balas baik.. xrugi wei kita tolong org..
  3. jaga diri bek2x... jgn nakal2x.. jgn lupe solat....
  4. lau marah istighfarlah dalam hati..... =)

ye ni aku... sempoi

ni lah menu yg aku pilih
kuew tiaw basah ayam rm 6.50

ye ni bah gangster lorong gelap

ni die kak doris... sweet

muke pedas padahal xpedas langsung

love u all

No comments:

Post a Comment