Saturday, September 7, 2013

Bukan Senang...

Assalamualaikum...

Apa khabar?? Hope shat2 belaka ye. Bertemankan hujan malam ni ku gagahi diri lalu membuka laptop terus mengonline kan diri terus mengupdate belog terus .... (mak aiiii cikgu zaman moden punye bahasa ke ni?? so nakod mcm minta penampo) Firstly Alhamdulillah syukur kerana diberikan kesempatan ini lagi...

Saya merupakan salah seorang pelajar di Institut Pendidikan Guru Kampus Sarawak Miri dan bakal memegang segulung Ijazah Sarjana Muda dan tentu2 keluar nanti bergelar seorang GURU kan??? InsyaALLAH.. tapi bile mengenangkan nasib diri dengan berita mlm td hanya 30% guru pelatih masyaALLAH . Kami belajar bkn setakat ABC 123 penat lelah susah senang pahit getir sume kami rase sepanjang kami belajar.. Tapi sy yakin ALLAH yg akan memberi rezeki pada kami bukan PM kami... ALLAH knows better than u... Saya harap kesusahan kami akan dibalas dengan kesenangan InsyaALLAH..

Kalau bukan rezeki saya untuk menjadi seoarang guru mungkin rezeki saya ditempat lain.. Doakan supaya impian saya untuk memiliki Simple Boutique berjaya...Anyway maafkan saya lau ad silap salah ye... heheheh Don't marah2 and keep smiling... May Allah ease everything.. 

my love yg ngegeh

Ya he also (bakal guru)

rakan seperjuangan

Bukan senang nak mengajar murid dari xtau jadi tau dari xpandai mengira 1+1 =2 jadi pandai mengira 



Siap ada aktiviti kumpulan lagi

BBM untuk PnP ( tgk betapa baiknye cikgu2 kt sekolah nk pandaikan anak2 kamu)




p/s:hidup dalam dunia ni bukan untuk mencari salah orang lain tapi untuk perbetulkan diri sendiri


No comments:

Post a Comment