Friday, April 1, 2011

B.I.G mmg best!!!! yihaa!!!

dari 29.3-1.4 aku telah jalani BIG tapi mmg best.... pengalaman yang baru wat diri aku... masuk hutan, main air laut... ap yang penting KERJASAMA ( bak kate en.Jamal )......

aku harap perhubungan yang aku n semua membe akrab n bukan terhenti sampai di situ saje... mmg banyak pengalaman... dengan kumpulan 6 telah dinobatkan sebagai kumpulan paling lembap...huhuuhuhuhuu sebabnye mase senam kami lambat 20 minit.... tapi xpe... itu adlah pengajaran wat diri kami...

tapi paling sedih n sayu mase ari last 1.4.2011 sebabnye aku miss kat ibu n mase tu juga beday ibu aku yg tersayang..... selamat hari lahir ibu... adik sayang ibu sgt2x... semoga panjang umo n dmurahkan rezeki... terima kasih atas segalanye ye ibu... muuuuuaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

ap2xpun terima kasih ya, ALLAH sebab bagi aku kekuatan sepanjang BIG tu... walaupun dapat sakit tapi aku puas n bangga dengan diri aku... yihhaaaa!!!!!

sehari b4 g Kg. Bungai

Bendera express tapi mmg smart

dok breakfeast b4 g hutan

good cozdah tau mmg best =)

smart kan muke  semua gelap2x

betol ni saye... npe len ea? makin comel kan??

sempat pose... huhuhuhu

No comments:

Post a Comment