Monday, March 21, 2011

syukur.. yihaa!!!! thanks GOD...

Peh perasaan tadi ALLAH je tau..... malu ada takut ada semua lah.. lagi2x bile murid2x SK Kg. Luak ( PBS 1) pgl aku n kwn2x aku yg len  cikgu.... tapi aku gelarkan diri aku akak coz baru ROSE/PBS bro! GB( guru besar )  sekolah tu mmg sempoi ar.... kelakar padahal next year dah pencen.... apa2x pun biase lah org baru la kate kan  org nak tegur pon mungkin takut ( coz ada sesetengah cikgu yg xtegur kiteorg gak tapi xtau la kan mungkin ari first)

ape2xpun aku nak ucap thank u bery much kat semua lah..................
thank u gak pada kak JUNI coz die 1 ari xmesej mr. Cot...............
xpe aku terima ngn ati yg terbuka..... insya'ALLAH...
tekak ni tengah mengidam nak mkn kat korean restaurant.......
hope balik nti dpt mam....


sekolah ni la

kami dok berbincang di bilik guru

mengukur tok tugasan
apa2xpunaku harapkan doa daripada korg semua k untuk aku terus berjaya... insya'ALLAH..... =)

No comments:

Post a Comment