Monday, February 7, 2011

keiNginan Yang TidaK pasTi

hai korang... ASSALAMUALAIKUM.... apa khaba sume??? shat??? rohani??? jasmani??? emosi??? mental????? sume shat??? alhamdulillah lau camtu... arini mental n emosi aku xbape nak ok... sebab ap?? sebab aku memikirkan soal CINTA n HUBUNGAN aku... dengan sapa??? Cinta + Hubungan aku dengan ALLAH n cinta +hubungan aku dengan Mr. Cot (manusia) ...

aku akan memperbaiki dengan lebih baik lagi hubungan aku dengan ALLAH kerana ALLAH sentiasa bersama aku n aku xperlu risau yang aku xkan kehilangan DIA.... tapi ap2pun aku kena mantopkan semua suruhanNYA.. insya'ALLAH amin....

pasal aku dengan Mr. Cot ni... hmmmmmm entahlah... aku nak ckp aku mmg syg die.... sbb die best... die baek... die jaga aku.... tapi parents aku xrestu aku dgn dia.... hanya kerana pekerjaan dia sebagai seorang POLIS... aku tau keredhaan ALLAH terletak pada keredhaan kedua ibu bapa... tapi aku mmg dah berangan nak hidup ngn dia nak bina keluarga bahagia dengan dia (gataikan?? hihihiihi) dia cakap kat aku suruh sabar mungkin 1 ari nanti parents aku akan terima dia jugak.. aminnn aku arap mcmtu... aku xkan berhenti berdoa supaya ayah n ibu terima mr. Cot seadanya. tapi sapalah kita nak lawan takdir.. lau mmg mr. Cot bukan jodoh aku, aku akan terima...

ingat geng manusia xkan boleh berubah secara terus atau sekelip mata... kita perlu masa tok mendapatkan perubahan yang terbaik... insya'ALLAH.... berusaha+berdoa+tawakal= KEJAYAAN... setiap kata tu adalah doa... tol x?? so......


JOM BERDOA:

ya, ALLAH ya, Tuhanku.. hanya Engkau tempat aku mohon pertolongan dan perlindungan.. permudahkan segala urusanku, ya ALLAH permudahkanlah segala urusanku ya ALLAH permudahkanlah segala urusanku ya ALLAH.....

ya ALLAH berikan kedua ibu bapaku kesihatan yang secukupnya ya, ALLAH juga Engkau sembuhkanlah penyakit En. Abd. Rahman iaitu mentor kami ya ALLAH... berikanlah aku kejayaan yang cemerlang ya ALLAH...

 ya ALLAH sesungguhnya Engkau mendengar setiap rintihan dan keluhan aku ya, ALLAH... berikan aku petunjukMu.. sesungguhnya hambamu ini menuju ke jalan yang Engkau redhai.. AMINnnn


juz be urself... I LOVE YOU SITI NURHAFIZAH BINTI MUEEDIN!!

No comments:

Post a Comment